Leona Lewis - Better in Time




レオナ・ルイス

"Better In Time"

It's been the longest winter without you
I didn't know where to turn to
See somehow I can't forget you
After all that we've been through

(あなたがいない長い冬を過ごしてるわ
どうすればいいのか分からなくて
ほら、私たちにいろんなことがあったのに
何故かあなたのことが忘れられないの)

Going coming thought I heard a knock
Who's there no one
Thinking that I deserve it
Now I realise that I really didn't know
If you didn't notice you mean everything
Quickly I'm learning to love again
All I know is I'm gon' be ok

(過ぎ去っていくもの、向かってくるもの
ノックが聞こえたと思ったから
 誰かいるの?っていっても誰もいないと
私にはお似合いなんて思ったりするの
 でも今考えると本当に知らなかった
 あなたがすべてだって気づいてないかどうか
 でもこんなに早くに私また愛することを学んだの
 だから私は大丈夫だって知ってる)

[Chorus:]
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time

*1(あなたなしじゃ生きられないなんて思った
この傷が治るのさえもきっと痛みを伴うけれど
 時がたてばすべてうまくいくわ
 こんなにもあなたのことを愛しているけれど
 私はまた笑うことが出来るわ
 時がたてばすべてうまくいく)


How could I turn on the TV
Without something there to remind me
Was it all that easy
To just put aside your feelings

(テレビなんてつけられないわ
テレビに映る何かがきっとあなたのことを考えさせるから
ねぇあなたには簡単だったのかな?
私への気持ちをどこかにやってしまうことなんて)

If I'm dreaming don't wanna let it
Hurt my feelings but that's the path
I believe in
And I know that time will heal it
If you didn't notice boy you meant everything
Quickly I'm learning to love again
All I know is I'm gon' be ok

(夢見ているなら私の気持ちを傷つけたくないわ
 それは私の信じる道だから
 時間が解決してくれるのを知っているから
 あなたがすべてだって気づいてないかどうか
 でもこんなに早くに私また愛することを学んだの
 だから私は大丈夫だって知ってる)

[Chorus:]
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time

(*1参照)
Since there's no more you and me
It's time I let you go
So I can be free
And live my life how it should be
No matter how hard it is I'll be fine without you
Yes I will

(もう”あなたと私”じゃないんだから
 あなたのことを忘れるのがいいのね
 そしたら私は自由になって私の人生を過ごせる
 そのほうがいいのよね
 たとえそれがどんなにつらくても
 あなたなしでも私は大丈夫よ)

人気ブログランキングへ

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Leona Lewis - Better in Time"

コメントを投稿