listen-beyonce


Listen,
To the song here in my heart
A melody I've start
But can't complete

Listen, to the sound from deep within
It's only beginning
To find release

Oh,
the time has come
for my dreams to be heard
They will not be pushed aside and turned
Into your own
all cause you won't
Listen....

[Chorus]
Listen,
I am alone at a crossroads
I'm not at home, in my own home
And I tried and tried
To say whats on my mind
You should have known
Oh,
Now I'm done believing you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what, you made of me
I followed the voice
you gave to me
But now I gotta find, my own..

You should have listened
There is someone here inside
Someone I'd thought had died
So long ago

Oh I'm screaming out, for my dreams to be heard
They will not be pushed aside or worse
Into your own
All cause you won't
Listen...

[Chorus]

I don't know where I belong
But I'll be moving on
If you don't....
If you won't....

LISTEN!!!...
To the song here in my heart
A melody I've start
But I will complete

Oh,
Now I'm done believing you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what, you made of me
I followed the voice, you think you gave to me
But now I gotta find, my own..
my ownn...

聴いて、この胸の中の歌を
歌い始めたメロディ、でも最後まで終わらせることはできない
聴いて、奥深くからの音を
それはまだ自由を探し始めたばかり

ああ、私の夢が聞き届けられる時が来た
夢は脇へ押しのけられないし、あなたのものになることもない
それはすべてあなたが聴いてくれないから

聴いて、私は一人で岐路に立っている
自分の家にいてもホッとしない
そして何度も何度も私が何を考えているのかを伝えようとしていた
あなたが知るべきだった私の気持ちを

もう、あなたの事を信じるのは終わり
あなたは私が何を感じているのか知りもしない
私はあなたが作り上げたもの以上だ
私はあなたがくれた意見に従ったが
それが今では、私自身の意見を見つけなければならない
あなたが聴くべきだった私の意見を

この私の心の中に誰かがいる
ずいぶん昔に死んでいると思った誰かが
ああ、私は大声で叫んでいる、私の夢が聞き届けられるために
私の夢は脇へ押しのけられないし、あなたのものになることもない
それはすべてあなたが聴いてくれないから

聴いて、私は一人で岐路に立っている
自分の家にいてもホッとしない
そして何度も何度も私が何を考えているのかを伝えようとしていた
あなたが知るべきだった私の気持ちを

ああ、もうあなたの事を信じるのは終わり
あなたは私が何を感じているのか知りもしない
私はあなたが作り上げたもの以上だ
あなたがくれた意見に従ったが
それが今では、私自身の意見を見つけなければならない

私の居るべき所が何処かわからない
でも、私はどんどん先へと進んで行くことでしょう
もし、あなたが聴かないのなら、そのつもりがないのなら

聴いて、この胸の中の歌を
歌い始めたメロディ、でも最後まで歌いきってみせる
ああ、もうあなたの事を信じるのは終わり
あなたは私が何を感じているのか知りもしない
私はあなたが作り上げたもの以上だ
私はあなたが私に与えたと思っている意見に従ったが
それが今では、私自身の意見を見つけなければならない
私自身の意見を

人気ブログランキングへ

Read Users' Comments (0)

0 Response to "listen-beyonce"

コメントを投稿