ノラ・ジョーンズ sunrise


Sunrise, sunrise
Looks like mornin' in your eyes
But the clocks held 9:15 for hours
Sunrise, sunrise
Couldn't tempt us if it tried
'Cause the afternoon's already come and gone

And I said hoo...
To you

Surprise, surprise
Couldn't find it in your eyes
But I'm sure it's written all over my face
Surprise, surprise
Never something I could hide
When I see we made it through another day

And I said hoo...
To you

Now good night
Throw its cover down
On me again
Ooh and if I'm right
It's the only way
To bring me back

Hoo...
To you
Hoo...


日の出、日の出
次のようおはようあなたの目から見
しかし、時計開かれた時間9:15
日の出、日の出
問い合わせ場合に誘惑しようとできませんでした。
'原因、午後にはすでに来遠距離

と私によるとほー...
をする

驚いたことに、驚き
あなたの目を見つけることができませんでした。
しかし、きっと私の顔にそう書いてある
驚いたことに、驚き
何かがあったが非表示に
私たちはそれを見てからアナザーデイ

と私によるとほー...
をする

今すぐグッドナイト
スローダウンのカバー
再度オンミー
もし私が正しいとオーッ!
それは唯一の方法
を持ってきて先頭

ほー...
をする

人気ブログランキングへ

Read Users' Comments (0)

0 Response to "ノラ・ジョーンズ sunrise"

コメントを投稿