Oasis - Whatever



I'm free to be whatever I Whatever I choose
私は私が何を選んだとしても自由でいられる

And I'll sing the blues if I want
そして私が望むならブルーズを歌うだろう

I'm free to say whatever I Whatever I like
私は自由に物を言うことができる 私がたとえ何を好きであっても

If it's wrong or right it's alright
もしそれが間違いであっても、もしくは正しくあっても、それでいいのだ

Always seems to me
いつだってわたしには思える

You only see what people want you to see
あなたは他人があなたに見てほしいと思うものだけを見ている(ように私には思える)

How long's it gonna be
どれくらいかかるんだろうか

Before we get on the bus
私たちがバスに乗り込むまで

And cause no fuss?
騒ぎを起こさずに

Get a grip on yourself
自分自身を抑えるんだ【落ち着けよ】

It don't cost much
そんなに大変なことではない

Free to be whatever you Whatever you say
自由であれ あなたが何を言ったとしても

If it comes my way it's alright
もしそれが私のものになるなら、それはいい

You're free to be wherever you Wherever you please
あなたは自由だ あなたがどんなものを楽しんだとしても

You can shoot the breeze if you want
無駄話もできる もしあなたが望むならね

人気ブログランキングへ

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Oasis - Whatever"

コメントを投稿